قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / وزیر ارشاد در برج میلاد؛ جشنواره‌های فجر ۴۷ در پردیسی جدید

وزیر ارشاد در برج میلاد؛ جشنواره‌های فجر ۴۷ در پردیسی جدید

به گزارش مخاطبان هنر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر چهارشنبه ۱۸ بهمن در برج میلاد حضور پیدا کرد. وی ضمن بازدید از بازار بین‌الملل چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، با اصحاب رسانه دیدار و به برخی از پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

اسماعیلی درباره احداث مجموعه بزرگی برای جشنواره‌ها هنری، یادآور شد: ۲ روز قبل تفاهم‌نامه کامل خرید زمین با مساحت ۸ هزار مترمربع در خیابان حجاب با حدود ۱۱۷ هزار متر تراکم برای ساخت پردیس جشنواره‌ها را امضا کردیم.

وزیر ارشاد تاکید کرد: این پردیس در پنجاهمین سالگرد انقلاب در اختیار جشنواره‌ها خواهد بود و چند روز دیگر با آقای مخبر به محل می‌رویم و به صورت نمادین احداث آن را افتتاح می‌کنیم.

وی درباره پرداختن به پرتره‌های دفاع مقدس در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و بازشدن این مسیر در سازمان سینمایی و رونمایی از آن‌ها در جشنواره فجر و برنامه‌های آینده در این زمینه گفت: سیاست اصلی ما حمایت تنظیم‌گرانه از تمام هنرمندان است. در مرز قانون می‌ایستیم و در این مسیر هیچ‌کس برای ما فرقی ندارد ولی جایی که پای حمایت از مجموعه‌های وزارت فرهنگ باشد، گزاره‌هایی را تقویت می‌کنیم که به اقتدار و هویت ملی و آینده پیش‌روی غرورآفرین ما بپردازد.

اسماعیلی اظهار کرد: خوشحالم این نگاه حمایتی باعث شده با همکاری همه مجموعه‌ها و بخش خصوصی، جشنواره فیلم فجر چهل و دوم را به نام انقلاب اسلامی بسیار نزدیک ببینم. بنای دولت همین است که این مسیر را با قوت ادامه دهد.

تاریخ انتشار:۱۸ بهمن ۱۴۰۲، 18:30

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir