قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی «هنر و تجربه»

اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی «هنر و تجربه»

۲ فیلم سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه نوروز ۱۴۰۳ در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شوند.

به گزارش مخاطبان هنر از هنر و تجربه، اکران فیلم‌های نوروزی سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه از ۲۳ اسفندماه به صورت همزمان و با نمایش دو فیلم بلند سینمایی و یک بسته فیلم کوتاه شامل ۵ فیلم آغاز می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، فیلم سینمایی نویسنده مرده است به تهیه‌کنندگی و کارگردانی شهاب حسینی و براساس فیلمنامه‌ای نوشته آرش عباسی و با حضور بازیگران خارجی جیمز واگنر و جیا مورا که در کشور آمریکا ساخته شده و جوایز مختلفی از جشنواره‌های خارجی بدست آورده در گروه سینمایی هنر و تجربه بصورت دوبله اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «عروسک»(قولچاق) به کارگردانی کارگردان فقید سینمای ایران اصغر یوسفی‌نژاد و تهیه‌کنندگی جلیل اکبری صحت با حضور بازیگرانی همچون امین حاجی اکبری، وحید شیرازد، ناصر هاشمی، حسن بابازاده، فاطمه اسماعیلی، رضا باقری و فیروز آگلی ساخته شده است. داستان این فیلم یک درام اجتماعی است که به زبان آذری و با زیرنویس فارسی اکران خواهد شد.

بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» شامل ۵ فیلم کوتاه به هم پیوسته به نام‌های «مورس»، «نفس نکش»، «رویای نیمه جان»، «اسپاسم»، «گوشت تلخ» به کارگردانی روناک جعفری، میلاد نسیم سبحان، آرمین اعتمادی، صحرا اسداللهی و فرید حاجی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.

هادی حجازی‌فر، صحرا اسداللهی، سامان صفاری، علی باقری، علیرضا مهران، الهه بخشی و مرتضی خانجانی
 از جمله بازیگران بسته فیلم کوتاه «اتاق فرار» هستند.

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم‌های نوروزی گروه سینمایی هنر و تجربه طی روزهای ۱۶ الی ۲۳ اسفند برگزار می‌شود و اکران هر سه فیلم ۲۳ اسفند در سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می‌شود.

تاریخ انتشار:۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir