قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / نمایش و نقد «هاوایی» در فرهنگسرای اندیشه

نمایش و نقد «هاوایی» در فرهنگسرای اندیشه

فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی، دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ در باشگاه فیلم اندیشه اکران و پس از آن، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، فیلم «هاوایی» در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای اندیشه اکران و پس از آن با حضور بهمن گودرزی کارگردان و نیز محسن سلیمانی فاخر کارشناس و منتقد فیلم و هم‌چنین حضور جمعی از هنرمندان سینما و شهروندان علاقه‌مند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در بخشی از این نشست، سینمای کمدی ایران و علل استقبال مخاطبان از فیلم‌های کمدی در سال های اخیر، مورد تحلیل قرار می‌گیرد.

داستان این فیلم در قالب یک درام اجتماعی در بستر کمدی روایت می‌شود و درباره خروج و پناهنده‌شدن ورزشکاران است. در فیلم «هاوایی» امین حیایی، امیر جعفری، امیرحسین رستمی و… حضور دارند.

علاقه‌مندان برای حضور به فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی مراجعه کنند.

تاریخ انتشار:۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۷

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir