قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / شماره نخست «فجرنامه» جشنواره فیلم فجر۴۲ منتشر شد

شماره نخست «فجرنامه» جشنواره فیلم فجر۴۲ منتشر شد

شماره نخست «فجرنامه» جشنواره فیلم فجر ۴۲ به سردبیری علی افشار منتشر شد.

به گزارش صبا، در گزارش ویژه پیش شماره نخست نشریه جشنواره با عنوان «آشیانه سیمرغ» به حضور سیمرغ‌ها در موزه سینما پرداخته شده و میزگردی با رویکرد شناخت مفهوم و ماهیت جشنواره از دیگر بخش‌های شماره اول است.

گفت‌وگو با مرتضی شایسته تهیه‌کننده مجرب سینمای ایران درباره موفقیت‌هایش در فجر از دیگر مطالب این نشریه است.

در «جشنواره دوره به دوره» چهار تن از اهالی رسانه، هر یک به یکی از دوره‌های جشنواره پرداخته‌اند. معرفی آثار پذیرفته شده این دوره به همراه اینفوگرافی بازیگران و اینفوگرافی سینماهای مردمی جشنواره به همراه گزارش تصویری رویدادهای پیش‌جشنواره‌ای را به همراه دو صفحه عربی و انگلیسی در صفحات دیگر نشریه می‌بینید.

این نشریه زیرنظر روابط عمومی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به سردبیری علی افشار، پیش از شروع جشنواره به صورت هفتگی و در قالب پی‌دی‌اف و با آغاز جشنواره به صورت روزانه در قالب دو نسخه پی‌دی‌اف و مکتوب منتشر می‌شود.

تاریخ انتشار:12:00 | 

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir