قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / در ۲ بخش فیلم کوتاه و عکس؛ شصت‌ونهمین جشنواره منطقه­‌ای سینمای جوان مشهد فراخوان داد

در ۲ بخش فیلم کوتاه و عکس؛ شصت‌ونهمین جشنواره منطقه­‌ای سینمای جوان مشهد فراخوان داد

آیین­‌نامه شصت‌ونهمین جشنواره منطقه­‌ای سینمای جوان مشهد منتشر شد و علاقه‌مندان از هم‌اکنون می‌توانند نسبت به‌ نام‌نویسی در این جشنواره اقدام کنند.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد، از ۲۵ تا ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در استان خراسان رضوی شهر مشهد با حضور هنرمندان ۱۰ استان (کرمان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، سیستان و بلوچستان، سمنان، مازندران، قم، اصفهان و خراسان رضوی) توسط انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تاکید بر ژانرهای سینمایی برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در الویت انتخاب و داوری خواهند بود.

شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان مشهد در ۲ بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود که بخش فیلم نیز شامل ۲ بخش مسابقه و جنبی است و همه آثار تولیدی در قالب‌های کوتاه داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی می توانند رقابت کنند.

همچنین بخش عکس در ۲ بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار خواهد شد.

شرکت همه فیلم‌سازان، هنرمندان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی، آزاد و ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره تنها به شیوه اینترنتی امکان‌پذیر است؛ بنابراین لازم است درخواست‌کنندگان با مراجعه به سایت فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و سپس فایل آثار خود را بارگذاری کنند.

گاه‌شمار جشنواره

تاریخ شروع ثبت نام و بارگذاری آثار: ۲ بهمن ماه ۱۴۰۲

تاریخ پایان ثبت نام و بارگذاری آثار: ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

اطلاع‌رسانی آثار راه یافته: از نیمه اول خرداد ماه ۱۴۰۳

نتایج بازبینی فقط از طریق سایت اختصاصی جشنواره اعلام می‌شود.

برگزاری جشنواره: ۲۵ الی ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۳

توجه: تأکید می‌شود مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار به هیچ عنوان تمدید نمی شود و رأس تاریخ اعلام شده، سایت ثبت‌نام بسته خواهد شد.

جهت دریافت آیین نامه شصت نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان مشهد اینجا را کلیک کنید.

نشانی دبیرخانه: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره ۲۰، دبیرخانه شصت و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- مشهد.

کدپستی: ۱۵۱۷۸۷۳۸۱۱

تلفن: ۸۶۰۸۷۶۰۳ – ۸۶۰۸۴۸۵۱

سایت ثبت نام: www.iycs.ir / http://festival.iycs.ir/fa/

پست الکترونیک: iycs.fest@gmail.com

تاریخ انتشار:۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir