قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / در قسمت ۵۱ پخش می‌شود؛ بررسی ماجرای فیلم اولی‌ها در «نقد سینما»/ از جشنواره عمار چه خبر؟

در قسمت ۵۱ پخش می‌شود؛ بررسی ماجرای فیلم اولی‌ها در «نقد سینما»/ از جشنواره عمار چه خبر؟

جدیدترین قسمت برنامه «نقد سینما» با موضوع مروری بر «جشنواره عمار» و «فیلم‌اولی‌های سینمای ایران» روی آنتن می‌رود.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، پنجاه و یکمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نقد سینما» به تهیه‌کنندگی یوسف بچاری و میزبانی امیررضا مافی که امشب ۲۸ دی روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود، به گفت‌وگو درباره «جشنواره عمار»، «فیلم‌اولی‌های سینمای ایران» و نقد فیلم «اتاق مدیران» اختصاص دارد.

بخش اول این برنامه به گفت‌وگوی درباره جشنواره عماراختصاص دارد که سهیل اسعد دبیر چهاردهمین دوره این رویداد مهمان این بخش است.

در بخش دوم برنامه و در «میز سینمای جهان»، فیلم سینمایی «اتاق دبیران» با حضور آرش خوشخو و محمدرضا مقدسیان از منتقدان سینما نقد و بررسی می‌شود. این اثر درام محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ایلکر چاتاک است که نامزد رقابت برای جایزه تماشاگران پانوراما در هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شد.

بخش پایانی برنامه نیز به موضوع «فیلم‌اولی‌های سینمای ایران» اختصاص دارد که امیررضا مافی میزبان محمدجواد موحد مدیرعامل باشگاه فیلم سوره و مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان می‌شود.

فصل چهارم برنامه تلویزیونی «نقد سینما» که با مشارکت سازمان سینمایی سوره تهیه و تولید می‌شود، هرهفته پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار سیما به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۱

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir