قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره تئاترفجر / داوران بخش مسابقه تئاتر ایران جشنواره فجر معرفی شدند

داوران بخش مسابقه تئاتر ایران جشنواره فجر معرفی شدند

شهرام کرمی، محمدباقر قهرمانی، ایوانا ووجیک، اتابک نادری و پیام فروتن، آثار بخش صحنه‌ای مسابقه تئاتر ایران را داوری می‌کنند.

به گزارش مخاطبان هنر، مهدی حامدسقایان، دبیر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، هیئت‌داوران بخش صحنه‌ای مسابقه تئاتر ایران را معرفی کرد.

شهرام کرمی (نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر)، محمدباقر قهرمانی (پژوهشگر و دانشیار دانشکده هنرهای زیبا)، ایوانا ووجیک (کارگردان تئاتر از کشور صربستان)، اتابک نادری (بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون) و پیام فروتن (طراح صحنه، کارگردان و عضو هیئت علمی دانشکده هنرهای زیبا)، داوری نمایش‌های بخش مسابقه تئاتر ایران را در جشنواره فجر 42 بر عهده‌دارند.

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با دبیری مهدی حامد سقایان، از 27 دی تا 12 بهمن 1402 در تهران در حال برگزاری است.

تاریخ انتشار:۱۵:۳۳ ۱۴۰۲-۱۱-۱

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir