قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / جمشید هاشم‌پور در «پرواز ۱۷۵»/ ارمغانی از آب‌های خروشان اروند

جمشید هاشم‌پور در «پرواز ۱۷۵»/ ارمغانی از آب‌های خروشان اروند

فیلم سینمایی «پرواز ۱۷۵» به کارگردانی محمدحسین حقیقت در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش مخاطبان هنر، همزمان با مشخص شدن زمان اکران فیلم سینمایی «پرواز ۱۷۵» در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اسامی بازیگران این اثر منتشر شد.

در این فیلم چهره‌هایی چون جمشید هاشم‌پور، ثریا قاسمی، جعفر دهقان، رضا توکلی، مجید پتکی، اسماعیل خلج و اتابک نادری به ایفای نقش پرداخته‌اند. یاسین مسعودی، شاهین باباپور، شهناز شهبازی، افشین صالحی، بازیگر نوجوان: محمد علی آلبو علی، همراه با معرفی محمود حقیقت، دیگر هنرمندانی هستند که در «پرواز ۱۷۵» حضور دارند.

محمد حسین حقیقت متولد ۱۳۷۶ جوان‌ترین کارگردان این دوره جشنواره بوده و «پرواز ۱۷۵» اولین فیلم سینمایی او است. آریا عظیمی نژاد، موسیقی؛ سیامک مهمان دوست، تدوین؛ مهرداد جلو خانی، طراحی و ترکیب صدا و سیدجلال موسوی، طراحی گریم این اثر را برعهده دارند.

در خلاصه داستان این اثر هنری آمده است: «پرواز ۱۷۵» روایتی است از قصه پرغصه مادری که گوهر وجودش را به آب های خروشان اروند به ودیعه سپرده و اینک با گذشت قریب به ۴۰ سال، ارمغانی از سوی فرزندش، در بستر داستانی لبریز از اتفاق و احساس به او رسیده است.

این فیلم با سرمایه‌گذاری موسسه سینمایی «نگار فیلم تبیان» و به تهیه‌کنندگی سعید شرفی‌کیا در تهران، اهواز، آبادان و اروند کنار به تولید رسیده است.

«پرواز ۱۷۵» در سانس چهارم روز جمعه ۱۳ بهمن در خانه جشنواره؛ مرکز همایش های برج میلاد به نمایش در می‌آید.

تاریخ انتشار:۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۳

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir