قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / برپایی نشست‌های سینما و ادبیات با عنوان «هم‌آیی قلم و دوربین»

برپایی نشست‌های سینما و ادبیات با عنوان «هم‌آیی قلم و دوربین»

مدرسه ملی سینمای ایران و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، سلسله نشست‌های سینما و ادبیات با عنوان «هم‌آیی قلم و دوربین» را برگزار می‌کنند.

به گزارش مخاطبان هنر ، مدرسه ملی سینمای ایران و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، سلسه نشست‌های سینما و ادبیات با عنوان «هم‌آیی قلم و دوربین» را از ۱۵ تا ۱۸ دی‌ماه برگزار می‌کنند.

مسعود کیمیایی، هوشنگ مرادی کرمانی، حسن فتحی، چیستا یثربی، واسینی الاعرج (رمان نویس الجزایری و استاد دانشگاه الجزایر و سوربون) و زینب الاعوج (شاعر الجزایری و استاد دانشگاه الجزایر و سوربون) در این سلسه گفتگوها حضور دارند.

فتنه نوشتن (خوانش ایرانی از رمان های واسینی الاعرج)، گفتگوی مسعود کیمیایی و واسینی الاعرج پیرامون فیلم‌ «سفر سنگ»، گفتگوی هوشنگ مرادی کرمانی و واسینی الاعرج با عنوان «مربای شیرین، زیتون تلخ»، گفتگوی حسن فتحی و واسینی الاعرج با موضوع «شهرزاد تهران، شهرزاد بغداد» و در خاتمه گفتگوی زنان کارگردان سینمای ایران و جهان عرب با حضور چیستا یثربی و زینب الاعوج با عنوان «مرا به نام کوچکم صدا بزن!» از رئوس برنامه‌های این سلسه نشست‌ها است.

همچنین کارگاه «اقتباس سینما از ادبیات: از متن روایی تا متن دراماتیک» با حضور واسینی الاعرج رمان‌نویس الجزایری روز سه شنبه ۱۸ دی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه شرکت در نشست‌ها و ثبت‌نام برای کارگاه آموزشی با شماره تلفن‌های ۲۲۹۰۵۲۴۶ (داخلی ۱۱۱) و ۰۹۱۲۸۸۳۶۳۰۵ تماس حاصل کرده و یا به سایت www.mmciran.com مراجعه کنند.

تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۷ – 07:00

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir