قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / اعلام اسامی فیلم‌های منتخب «سینماحقیقت» برای اکران در استان‌ها

اعلام اسامی فیلم‌های منتخب «سینماحقیقت» برای اکران در استان‌ها

اسامی فیلم‌ها و جدول نمایش آثار منتخب از هفدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» در استان‌ها اعلام شد.

به گزارش ماطبان هنر به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی «هنروتجربه»، از تاریخ ۶ تا ۸ دی ماه تعدادی از فیلم‌های منتخب هفدمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» در سینماهای گروه سینمایی «هنروتجربه» به نمایش در می‌آید.

این فیلم‌ها در روزهای چهارشنبه ۶ دی، پنجشنبه ۷ دی و جمعه ۸ دی در ۲ سانس در سینماهای پردیس سینمایی اطلس مشهد، پردیس سینمایی گلستان شیراز، تالار بیضاء اردبیلی اردبیل، سینما مهر آبادان، پردیس سینمایی کاپری گرگان، سینما فرهنگ همدان، سینما آیه قم، سینما سوره اصفهان، تالار شهید آوینی بوشهر و پردیس سینمایی ستاره باران تبریز به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های مستند «نفس» به کارگردانی علیرضا باغشنی، «می ۱۹۶۸» به کارگردانی احسان امی، «تکثیر در اسارت» به کارگردانی مهدی ایمانی شهمیرزادی، «پورزال» به کارگردانی احسان فرخی فرد و ماریا ماوتی، «قوی دل» به کارگردانی علی فراهانی صدر، «دختر کوه نور» به کارگردانی جابر بادیاد، «آخرین کوسه نهنگ» به کارگردانی رامتین بالف، «دوئل بوکمال» به کارگردانی محمدرضا ابوالحسنی، «بی‌قرار» به کارگردانی محمدعلی فارسی، «آب بندان» به کارگردانی رضا اکبریان گالشکلایی، «ناخدا» به کارگردانی علی ارکیان، «عیدوک» به کارگردانی امیر عسگری، «دختران باد» به کارگردانی سپیده سپه‌ی آثاری هستند که در سینماهای منتخب گروه سینمایی «هنروتجربه» به نمایش در خواهند آمد.

تاریخ انتشار:۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۳

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir