قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / ۱۰۳۲ نفر از اهالی رسانه متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر۴۲ هستند

۱۰۳۲ نفر از اهالی رسانه متقاضی حضور در جشنواره فیلم فجر۴۲ هستند

 با پایان ثبت‌نام اهالی رسانه، ۱۰۳۲ نفر متقاضی حضور در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شدند و فراخوان رسانه‌های دیداری شنیداری بزودی اعلام می‌شود.

به گزارش مخاطبان هنر، از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، طبق فراخوان منتشر شده برای ثبت‌نام اهالی رسانه‌ و تعیین مهلت ثبت‌نام از دوشنبه( ۲۷ آذر ماه) تا پنجشنبه (۳۰ آذرماه ۱۴۰۲)، آمار ثبت‌شده در این فراخوان اعلام شد.

بر این اساس، ۱۰۳۲ نفر شامل منتقدان، نمایندگان خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مکتوب و نمایندگان رسانه‌های بین‌المللی در ایران، برای حضور در جشنواره ثبت‌نام کردند که آمار این گروه به تفکیک، شامل ۱۴۳ منتقد، ۶۴۱ خبرنگار، ۱۳۷ عکاس، ۷۸ تصویربردار و ۳۳ نفر از عوامل فنی است.

بررسی‌ ثبت‌نام متقاضیان برای صدور کارت جشنواره در این بخش، طبق آئین‌نامه‌ و ضوابط اعلام شده در حال انجام است.

همچنین روابط عمومی جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: فراخوان ثبت نام گروه دوم اهالی رسانه شامل رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیویی، تلویزیونی، اینترنتی) در آینده منتشر خواهد شد.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار:20:49 | 

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir