قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / پیام تسلیت دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر برای درگذشت پروانه معصومی

پیام تسلیت دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر برای درگذشت پروانه معصومی

در پی درگذشت ناگهانی پروانه معصومی، دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در پیامی درگذشت این هنرمند مطرح سینمای ایران را تسلیت گفت.

به گزارش مخاطبان هنر،به نقل از روابط عمومی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در متن پیام مجتبی امینی آمده است:

بازگشت همه به سوی خداوند مهربان است
خبر ناگوار و ناگهانی درگذشت بانوی مهربان، محبوب، محجوب و باوقار سینمای کشورمان سرکار خانم  پروانه معصومی باعث اندوه فراوان شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و همدردی، برای بازماندگان و به‌ویژه خانواده محترم ایشان صبر جمیل و برای آن مرحومه غفران واسعه الهی مسئلت می‌دارم.

بی شک یاد و خاطره نقش آفرینی های این هنرمند فقید و اولین بازیگر زن برگزیده ادوار جشنواره فیلم فجر در ذهن علاقمندان سینما و تلویزیون جاودانه خواهد ماند.

گفتنی است، پروانه معصومی در بیش از ۵۰ فیلم و سریال به نقش آفرینی پرداخته است و در سومین و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره نیز شده بود.

تاریخ انتشار:15:24 | 

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir