قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / پیام تسلیت دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر برای درگذشت آتیلا پسیانی

پیام تسلیت دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر برای درگذشت آتیلا پسیانی

در پی درگذشت آتیلا پسیانی بازیگر محبوب و شاخص سینمای ایران، دبیر چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در پیامی درگذشت این هنرمند مطرح سینمای ایران را تسلیت گفت.

بازگشت همه به سوی خداوند مهربان است
آتیلا پسیانی، بازیگر برجسته و به‌یادماندنی، مدرس و سینماگر محبوب و متشخص در کمال ناباوری دار فانی را وداع گفت.او در تمام دوران حرفه ای خود درخشید و به نقش‌هایی جان داد که در تاریخ سینما و تلویزیون ماندگار خواهند ماند. بخش مهمی از کارنامه زنده یاد پسیانی به تربیت نسلی از بازیگران اختصاص دارد. اهتمام او به آموزش مثال زدنی بود.
افسوس و دریغ که این بازیگر خوب و گرانقدر را از دست دادیم و فقدانش برای سینمای کشور خصوصا جشنواره فیلم فجر جبران شدنی نیست.
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ سینما، ضمن عرض تسلیت و همدردی، برای بازماندگان و به‌ویژه خانواده محترم ایشان صبر جمیل و برای آن مرحوم غفران واسعه الهی مسئلت می‌دارم.

تاریخ انتشار:19:04 | 

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir