قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / تئاتر / در یک فرهنگ سازی معنوی؛ امضای تفاهم نامه همکاری خانه تئاتر و انجمن اهدای عضو ایرانیان

در یک فرهنگ سازی معنوی؛ امضای تفاهم نامه همکاری خانه تئاتر و انجمن اهدای عضو ایرانیان

به گزارش مخاطبان هنر ،این تفاهم نامه ، 12 آذر 97 با هدف ارتقای آگاهی عموم نسبت به مقوله‌ی مرگ مغزی و نهادینه‌سازی فرهنگ معنوی اهدای عضو در جامعه به امضای شهرام گیل آبادی، مدیرعامل خانه تئاتر و کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضوی ایرانیان رسید.

برگزاری کارگاه‌های آشنایی با مرگ مغزی و اهدای عضو، صدور کارت آنلاین اهدای عضو برای مسئولین و پرسنل و اعضای خانه تئاتر، حضور کارشناسان برای سخنرانی درباره‌ی مباحث اهدای عضو و مرگ مغزی در گردهمایی‌ها، ارائه مطالب و فایل‌های محتوای فرهنگی آموزشی اهدای عضو، تعامل در راستای برگزاری طرح‌های فرهنگی کلان، همکاری در زمینه‌های پژوهشی و مطالعاتی و برگزاری هم اندیشی و همایش‌های تخصصی مشترک و … از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

این تفاهم نامه که برای مدت دو سال به امضا رسیده است، با تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان دو طرف به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد.

۱۴ آذر ۱۳۹۷ – ۰۹:۰۵

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir