قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره تئاترفجر / دبیرخانه ی جشنواره ی تئاتر فجر اعلام کرد آخرین مهلت ویرایش نواقص آثار ارسال شده به جشنواره

دبیرخانه ی جشنواره ی تئاتر فجر اعلام کرد آخرین مهلت ویرایش نواقص آثار ارسال شده به جشنواره

مخاطبان هنر-به گزارش روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ی تئاتر فجر، متقاضیانی که در موعد تعیین شده در سایت جشنواره ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند، می توانند از تاریخ 10 آذر لغایت 14 آذر ماه با مراجعه به سایت جشنواره و با استفاده از کد رهگیری  وارد بخش ویرایش ثبت نام شوند؛ ضروری است  متقاضیانی که در مرحله ثبت اولیه اثر به هر دلیل نواقصی همچون بارگذاری مجوزهای نویسنده، اجرا و… را در پرونده خود داشته اند در این مرحله نسبت به تکمیل این مهم اقدام نمایند.
لازم به ذکر است ویرایش برای تمامی آثاری که متقاضی شرکت در هر بخشی از جشنواره  بوده اند امکان پذیر است و این مهلت تمدید نخواهد شد.
همچنین پرونده های تکمیل نشده پس از این تاریخ، در هر مرحله از جشنواره ی سی و هفتم تئاتر فجر از گردونه داوری حذف خواهند شد و دبیرخانه مسئولیتی در برابر این امر نخواهد داشت.
گفتنی است سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا 4 اسفند 1397 با دبیری نادر برهانی مرند برگزار خواهد شد.

تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ 

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir