قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / تئاتر / حجت‌الله ناظری سرپرست حوزه هنری استان تهران شد

حجت‌الله ناظری سرپرست حوزه هنری استان تهران شد

طی حکمی از سوی مدیرکل امور استانهای حوزه هنری، حجت‌الله ناظری به عنوان سرپرست حوزه هنری استان تهران(کودک و نوجوان) منصوب شد.

به گزارش مخاطبان هنر ، در حکم سرپرست حوزه هنری استان تهران آمده: «نظر به سوابق و تجربه های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست حوزه هنری استان تهران منصوب می شوید.
انتظار می رود با تدابیر جنابعالی و بهره گیری از تجربیات افراد صاحب نظر و توجه به رسالت ها و اهداف راهبردی حوزه هنری با بهره مندی از شیوه های نوآورانه هنری، حوزه هنری استان تهران مرجعی برای شناسایی و ارتقای توانمندی های هنرمندان جوان متعهد باشد به ویژه این که حوزه هنری استان علاوه بر وظایف ذاتی خود مسئولیت ستادی مطالبه، برنامه ریزی و مشاوره پروژه های مربوط به ادبیات و هنر کودکان و نوجوانان را در حوزه هنری دارد و این مهم با بهره مندی از رهنمودهای مشورتی و نظارتی شورای سیاست گذاری معرفی شده توسط رئیس محترم حوزه هنری انجام خواهد شد».
مدیر کارگاه تئاتر کودک و نوجوان، مدیر حوزه هنری شهر ری، مدیر اجرایی حوزه هنری استان تهران، کارگردانی تئاتر و دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان و مدیریت فروشگاه شکرستان از جمله سوابق مدیریتی حجت الله ناظری است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ 

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir