قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / با اعلام رسمی از سوی دبیرخانه جشنواره: ۱۰۶ اثر متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ فجر چهل و دوم

با اعلام رسمی از سوی دبیرخانه جشنواره: ۱۰۶ اثر متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ فجر چهل و دوم

به گزارش مخاطبان هنر،سیمون سیمونیان، مدیر دبیرخانه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: طی یک ماه فرصت ثبت‌نام آثار سینمایی در سامانه جشنواره که تا پایان آبان‌ماه ادامه داشت، تهیه‌کنندگان ۱۰۶ اثر درخواست خود را برای حضور در بخش سودای سیمرغ (مسابقه سینمای ایران) جشنواره چهل و دوم ثبت کرده‌اند.
وی با اشاره به حضور ویژه فیلمسازان اول در این دوره جشنواره گفت: ۵۱ اثر ثبت‌نامی به فیلمسازان اول تعلق دارد که در کنار فیلمسازان صاحب نام متقاضی شرکت در جشنواره هستند.
سیمونیان از تطابق آثار ثبت‌نامی با آیین‌نامه توسط دبیرخانه جشنواره خبر داد و اظهار کرد: فیلم‌های حائز شرایط حضور پس از ارسال نسخه توسط هیئت انتخاب بازبینی خواهد شد.
وی ادامه داد: هیئت انتخاب مسابقه بخش ملی، بازبینی فیلم‌های متقاضی حضور را از ۱۵ آذرماه آغاز و تا ۱۵ دی ماه اسامی فیلم‌های منتخب را برای حضور در بخش مسابقه سینمای ایران چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام خواهند کرد.
سیمونیان از صاحبان آثار متقاضی درخواست کرد که طبق زمان‌بندی اعلام شده نسخه بازبینی را حداکثر تا ۱۵ آذرماه به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.
گزارش بخش بین‌الملل جشنواره نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار:10:25 | 

 

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir