قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / تئاتر / پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ تاریخ این جنایت ناجوانمردانه را فراموش نخواهد کرد

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ تاریخ این جنایت ناجوانمردانه را فراموش نخواهد کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی جنایت تروریستی روز گذشته در کرمان، در پیامی این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی جنایت تروریستی که روز گذشته ۱۳ دی ماه در کرمان رخ داد در پیامی این اقدام آمریکایی اسراییلی را محکوم کرد.

در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:

«دشمنان آمریکایی اسراییلی اسلام بار دیگر اتحاد و وحدت ایران عزیز در مزار سردار عزیزشان حاج قاسم سلیمانی را برنتابیدند و با بمب‌گذاری در مسیر گلزار شهدای کرمان فاجعه آفریدند و جمعی از خانواده‌های ایران اسلامی را داغدار کردند.

اینجانب با محکومیت این جنایت بزرگ، ضمن تسلیت به رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) شهادت جمعی از هموطنانمان را به خانواده‌های داغدارشان نیز تسلیت می‌گویم و پیوستن این شهدای عزیز به سردار شهید قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت می‌گویم.

بی‌شک تاریخ هیچ گاه این جنایت ناجوانمردانه را فراموش نخواهد کرد و آیندگان اقدامات تروریستی دشمنان اسلام به‌ویژه ایران اسلامی را قضاوت خواهند کرد.»

تاریخ انتشار:۱۴ دی ۱۴۰۲، ۸:۵۴

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir