قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / پشتیبانی گسترده شهرک سینمایی دفاع مقدس از آثار جشنواره فیلم فجر

پشتیبانی گسترده شهرک سینمایی دفاع مقدس از آثار جشنواره فیلم فجر

13 فیلم سینمایی پذیرفته شده در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در شهرک سینمایی حمایت و پشتیبانی شده‌اند.

به گزارش مخاطبان هنر، 13 فیلم سینمایی پذیرفته شده در بخش های سودای سیمرغ و نگاه نو چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از حمایت و پشتیبانی لجستیکی،سخت افزاری ،مخابراتی،تسلیحاتی،ملزومات صحنه،ادوات نظامی،مواد ناریه و لوکیشن  های شهرک سینمایی دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برخوردار گردیده اند.

شهرک سینمایی دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح در کیلومتر 20 اتوبان تهران-واقع گردیده و از دهه هفتاد تا کنون فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی متعددی همچون موقعیت مهدی،اخراجی ها، ایستاده در غبار،به وقت شام،تنگه ابوقریب،تک تیرانداز،مجموعه تلویزیونی پایتخت(فصل5) ،زیرخاکی، یوسف پیامبر (ع)و …در این مجوعه فرهنگی از خدمات حمایتی و پشتیبانی استفاده کرده اند.

لوکیشن‌های مختلف و متعددی همچون بناهای تاریخی،روستای کنعان،کاخ های قدیمی،دشت تانک،دریاچه،پادگان‌،سنگر،کشت زارهای خشک و نیزارها در این مجموعه وجود دارد.

تاریخ انتشار:۱۸:۵۰ ۱۴۰۲-۱۰-۲۷

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir