قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره تئاترفجر / وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اهالی تئاتر خوش درخشیدند/ اتفاقی که در تئاتر افتاد بسیار بزرگ بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: اهالی تئاتر خوش درخشیدند/ اتفاقی که در تئاتر افتاد بسیار بزرگ بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر چهل و یکم تصریح کرد: اهالی تئاتر خوشد درخشیدند و اتفاقی که در تئاتر افتاد بسیار بزرگ بود.

به گزارش مخاطبان هنر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که شامگاه سه‌شنبه ۱۱ بهمن در تالار وحدت برگزار شد، با تبریک اعیاد ماه رجب و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و عنوان کرد: خوشحالم که مراسم اختتامیه جشنواره با حضور معنادار اهالی هنر در حال برگزاری است. از زحمات معاونت هنری، دبیر و داوران جشنواره که تلاش کردند این رویداد با بهترین شکل برگزار شود تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از همه هنرمندان خارجی و ایرانی حاضر سپاسگزارم. امسال بعد از چند سال جشنواره منطقه‌ای برگزار شد که اعجاب و شگفتی در بر داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد تأکید کرد: حضور هنرمندان برای همه ما روحیه‌بخش بود و من می‌خواهم امشب از همه اهالی تئاتر تشکر کنم که خوش درخشیدند چه در استان‌ها و چه در این یک دهه‌ای که جشنواره در تهران برقرار بود. خدا شکر می‌کنیم ه هنرمندان با این شور و شعف در جشنواره حاضر شدند. ما شعار عدالت فرهنگی را سرلوحه کارمان قرار دادیم و امشب با درخشش هنرمندان شهرستانی خلائی که در این زمینه وجود داشت برطرف شد.

اسماعیلی با تشکر از همه مدیران کل ارشاد استان‌ها و استانداران استان‌های مختلف برای برگزاری چنین جشنواره با عظمتی، تصریح کرد: جشنواره تئاتر فجر باید در همان ترازی که نام آن را یدک می‌کشد برپا شود. ما در همه حوزه‌ها این تغییر ریل را حس می‌کنیم و اتفاقی که در تئاتر افتاد بسیار بزرگ بود. از امروز ما به عنوان خادمان شما تعهد می‌دهیم همه زیرساخت‌های لازم را برای گسترش تئاتر در جای جای تئاتر و کشور فراهم کنیم و شما اهالی تئاتر از این ظرفیت‌ها برای اعتلای فرهنگ و هنر کشور استفاده کنید.

وی در پایان سخنان خود گفت: من از نمایندگان مجلس و همه مدیران و هنرمندانی که گرمای وجودشان در تالار وحدت احساس شد کمال تشکر و قدردانی را دارم.

تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۴۰۱،‏ ۲۱:۱۹

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir