قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / نگاهی به گیشه؛ کمدی‌ها صدر نشین فروش گیشه شدند

نگاهی به گیشه؛ کمدی‌ها صدر نشین فروش گیشه شدند

در هفته چهارم دی ماه ۸۲۵ هزار نفر به سینما‌ها رفتند و گیشه هفتگی ۳۹ میلیارد فروخت.

به گزارش مخاطبان هنر،سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت در مجموع میزبان ۸۲۵هزار مخاطب بود که توانست ۳۸ میلیارد و ۵۳۰ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان فروش داشته باشد؛ این آمار نسبت به هفته‌های گذشته روند خوبی داشته و به طور کلی وضعیت سینمای ایران درحال رونق است.

فیلم سینمایی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی این هفته توانست ۲۷۶ هزار بلیط به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان بفروشد و در رتبه اول فروش گیشه قرار بگیرد.

فیلم کمدی «هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی، تهیه‌کنندگی محمد شایسته و نویسندگی امیر برادران و پیمان جزنی از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینما‌های ایران اکران شد و  این هفته میزبان ۱۹۰ هزار مخاطب شد و توانست ۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه دوم فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» که از ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۲ روی پرده سینما‌های سراسر کشور رفت؛ در هفته گذشته با فروش ۱۰۱ هزار بلیط به ارزش ۴ میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«ورود خروج ممنوع » به کارگردانی امید آقایی با فروش ۶۱ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم کمدی «فسیل» به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ روی پرده سینما‌های سراسر کشور است که در هفته گذشته با فروش ۵۵ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

تاریخ انتشار:۱۲:۳۴۲۹ دی ۱۴۰۲

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir