قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / تئاتر / مشاور معاون هنری وزیر ارشاد خبر داد: حمایت ۱۲ میلیاردی از هنر در استان ها بر اساس یک تفاهم نامه

مشاور معاون هنری وزیر ارشاد خبر داد: حمایت ۱۲ میلیاردی از هنر در استان ها بر اساس یک تفاهم نامه

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال جاری حدود ۱۲ میلیارد تومان از فعالیت های استانی حمایت خواهد کرد.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی مشاور اجرایی معاون هنری وزیر ارشاد درباره حمایت از فعالیت های هنری در استان ها گفت: معاونت امور هنری در ادامه حمایت‌های سال های گذشته، سال جاری نیز حمایت هایی را از فعالیت های هنری در استان ها خواهد داشت.

وی افزود: معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال بر اساس تفاهم نامه با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه ها و طرح های هنری دراستان ها حمایت می کند.  میزان این حمایت نیز حدود ۱۲ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مشاور اجرایی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: این حمایت ها بر اساس طرح های پیشنهادی ادارات کل تخصصی معاونت امور هنری و تصویب در شورای برنامه ریزی و حمایت ها در معاونت هنری انجام می شود. تفاهم نامه معاونت امور هنری با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها مبتنی بر تفاهم نامه ای است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استانداری ها داشته است.

قبادی گفت: بر اساس برنامه های سال جاری معاونت امور هنری نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان از طرح ها و برنامه های هنری استان ها در زمینه هنرهای نمایشی، موسیقی، آموزش هنر و هنرستان های هنرهای زیبا، هنرهای تجسمی و مد و لباس  حمایت خواهد کرد.

تاریخ انتشار:۱۱ شهریور ۱۳۹۹،‏ ۱۱:۵۱

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir