قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر خبر داد؛ ثبت نام بیش از ۲ هزار خبرنگار برای حضور در سینمای رسانه‌ها

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر خبر داد؛ ثبت نام بیش از ۲ هزار خبرنگار برای حضور در سینمای رسانه‌ها

۲ هزار و ۲۲۷ خبرنگار برای حضور در سینمای رسانه‌ها و پوشش رویداد‌های جشنواره فیلم فجر ثبت نام کرده اند.

به گزارش مخاطبان هنر،مسعود نجفی در مصاحبه ای اختصاصی با خبرنگار افزود: ما طی دو مرحله ثبت نام کردیم که در نهایت بیش از ۲ هزار نفر از طریق سامانه ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: این تعداد نسبت به پارسال ۴۰۰ نفر اضافه شده اند که در یک جمع بندی می‌توان گفت: ۲۷۰ نفر از متقاضیان، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، ۷۵۰ نفر از رسانه‌های دیداری شنیداری هستند.
وی افزود: ما امیدواریم هفته آینده فهرست نهایی را منتشر کنیم.
مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: یکی از مشکلات بزرگ جشنواره اختصاص فضایی مناسب با شرایط لازم به اهالی رسانه برای دیدن فیلم است تا هم بتواند جوابگوی نیاز این تعداد مخاطب باشد و هم شرایط ایده آلی برای نمایش فیلم ها، برگزاری نشست‌ها و استودیو برای برنامه سازان باشد.
نجفی افزود: این یکی از مشکلات جشنواره است که در سال‌های اخیر هم بیشتر شده است، چون با اضافه شدن رسانه‌های جدید تعداد متقاضیان بیشتر می‌شود.
مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از رویداد‌های مهم، جشنواره فیلم فجر است و پوشش این رویداد در اولویت رسانه‌ها قرار گرفته است.
جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن در تمام مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.
امسال هم مانند پارسال، پردیس ملت سینمای ویژه خبرنگاران است.

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۷ – ۱۶:۳۷

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir