قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / مدیرکل سینمای حرفه‌ای خبر داد؛ فیلم‌های متقاضی جشنواره فجر در اولویت اکران نوروزی

مدیرکل سینمای حرفه‌ای خبر داد؛ فیلم‌های متقاضی جشنواره فجر در اولویت اکران نوروزی

محمدرضا فرجی درباره اولویت اکران‌های نوروزی و پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا در سینماها توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه‌ای درباره پخش مسابقه فوتبال جام ملت‌های آسیا در سینماها گفت: براساس تقاضاهایی که اکثر استان‌ها، سینمادارها و متقاضیان برای پخش فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران داشتند به استحضار می‌رساند که هیچ مجوزی صادر نشده است و امکان پخش فوتبال در سینماها وجود ندارد.

محمدرضا فرجی ادامه داد: موضوع پخش فوتبال از سینماها در اولین فرصت در شورای عالی اکران بررسی خواهد شد و در صورت صدور مجوز با هماهنگی مراجع ذی‌ربط نتیجه متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی در پایان درباره اولویت اکران‌های فیلم‌های نوروزی نیز یادآور شد: با توجه به اینکه آیین‌نامه اکران نوروزی هنوز نهایی نشده است و سرگروه‌ها مشخص نشدند امکان ثبت قرارداد برای اکران نوروزی مردود و مورد تایید ما نیست. البته فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر متقاضی بودند اولویت اکران نوروزی را خواهند داشت.

تاریخ انتشار:۱۶ دی ۱۳۹۷ – 12:00

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir