قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / تئاتر / شناخت‌نامه تئاتر مقاومت منتشر شد

شناخت‌نامه تئاتر مقاومت منتشر شد

شناخت‌نامه تئاتر مقاومت که حاوی گفتگوها، نقد و نظرها و مقالات برگزیده تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است، منتشر شد.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، شناخت‌نامه تئاتر مقاومت با حمایت دبیرخانه هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» در سه جلد و توسط تقی اکبرزاده گزینش و ویرایش شده و شامل مقالات، نقد و نظرها و گفتگوهای برگزیده تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از سال ۱۳۵۹ تا سال ۱۳۸۴ (۲۵ سال) است.

محتوای این مجموعه که در بردارنده متن کامل ۲۴ عنوان مقاله، ۱۱۶ یادداشت، ۲۰۱ عنوان گفتگو و ۳۰۶ عنوان نقد و نظر است، از میان ۱۹۲ نشریه شامل روزنامه، مجله و نشریات غیرادواری جشنواره‌های تئاتر دفاع مقدس انتخاب و ویرایش شده و توسط نشر ساقی بنیاد فرهنگی روایت فتح، در ۲۰۳۸ صفحه و با قیمت ۳۰۰ هزار تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان برای دریافت این مجموعه می‌توانند به فروشگاه نشر ساقی واقع در خیابان شهید سپهبد قرنی، نبش خیابان فلاح‌پور مراجعه کنند.

تاریخ انتشار:۲۲ دی ۱۳۹۹،‏ ۱۲:۵۳

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir