قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره تئاترفجر / در شورای هنر صورت گرفت؛ بررسی آخرین وضعیت سه جشنواره «فجر» با حضور وزیر ارشاد

در شورای هنر صورت گرفت؛ بررسی آخرین وضعیت سه جشنواره «فجر» با حضور وزیر ارشاد

تازه‌ترین وضعیت جشنواره‌های تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی «فجر» و آئین‌نامه‌های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم در تازه‌ترین جلسه شورای هنر بررسی شد.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدیدترین جلسه شورای هنر کشور صبح دوشنبه ۲۸ آذرماه به ریاست محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با دستور جلسه ارائه آخرین وضعیت جشنواره‌های تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر و ادامه بررسی آئین‌نامه‌های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم در محل وزارتخانه برگزار شد.

در ابتدای هفتاد و پنجمین جلسه شورای هنر، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت برپایی جشنواره‌های تئاتر، موسیقی و تجسمی فجر به اهتمام مسئولان، عوامل و اعضای شورای سیاستگذاری این رویدادهای ملی به برپایی هرچه باشکوه‌تر آن تاکید کرد.

در جدیدترین جلسه شورای هنر که به دبیری محمدحسین ایمانی خوشخو برگزار شد، ادامه بررسی «آئین‌نامه‌های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم» دستور بعدی جلسه بود که مباحث مربوط به آن مورد ارزیابی اعضا قرار گرفت. اعضا نیز در ادامه به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص مفاد آئین‌نامه‌های صدور پروانه فیلمسازی و نمایش فیلم پرداختند.

محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی و امور استان‌های وزارت فرهنگ، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی وزیر علوم تحقیقات و فناوری، اصغر باقرزاده معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، محمدرضا جعفری جلوه مشاور رییس سازمان صداوسیما، بهمن نامور مطلق رییس فرهنگستان هنر، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، کبری خزعلی رییس شورای فرهنگی زنان، محمدرضا حسنایی رییس دانشگاه هنر، محمدحسین ساعی و ابراهیم سوزنچی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمدعلی رجبی دوانی پیشکسوت هنرمند هنرهای تجسمی و حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی حاضرین در این جلسه بودند.

جلسات شورای هنر کشور پس از سال‌ها وقفه، در دوره جدید وزارت فرهنگ از سر گرفته شده است و صبح امروز دهمین جلسه این شورا در دوره جدید و هفتاد و پنجمین جلسه آن در ادوار مختلف در دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

تاریخ انتشار:۲۹ آذر ۱۴۰۱،‏ ۹:۰۷

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir