قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / حسین محب اهری درگذشت

حسین محب اهری درگذشت

حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان بامداد چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه در بیمارستان لاله تهران و در سن ۶۷ سالگی، چشم از جهان فرو بست.

محب اهری متولد ۲۹ مهرماه سال ۱۳۳۰ و از بازیگران باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون بود و در چند سال گذشته با وجود بیماری در دو نمایش «خاله‌ مرجان و خروس» و «کلوچه دارچینی» هر دو به کارگردانی مریم کاظمی نقش‌آفرینی کرد.
بازی در آثاری چون «وقتی همه خوابیم»، «گلچهره»، «جیب برها به بهشت نمی‌روند»، «سفر جادویی»، «من زمین را دوست دارم» و «روز واقعه» از جمله تجربیات بازیگری محب اهری در عرصه سینما بود.
او همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «محله بروبیا»، «محله بهداشت»، «علی البدل»، «دردسرهای عظیم ۲»، «پایتخت ۲»، «تبریز در مه»، «مختارنامه» و «شب عید» نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

پایگاه خبری مخاطبان هنر درگذشت این هنرمند را به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.
یاد و خاطرش گرامی…

تاریخ خبر : ۱۳۹۷/۱۰/۲۶

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir