قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / بیست و یکمین جشن حافظ ۲۹ آبان برگزار می‌شود

بیست و یکمین جشن حافظ ۲۹ آبان برگزار می‌شود

امید معلم از برگزاری بیست و یکمین دوره جشن حافظ در ۲۹ آبان خبر داد.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط عمومی جشن حافظ، امید معلم مدیر مسئول مجله دنیای تصویر و دبیر جشن حافظ گفت: بیست و یکمین دوره جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر (تندیس حافظ) روز بیست و نهم آبان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: داوری این دوره از جشن حافظ آغاز شده است و به سنت همیشگی در ۲ رشته سینما و تلویزیون آثار داوری می‌شوند. سریال‌های پخش شده پس از نوروز سال ۹۹ در شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما یا سامانه‌های آنلاین که پخش آنها تا نیمه آبان ۱۴۰۰ به پایان رسیده باشد، مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در بخش سینما، فیلم‌هایی که از نیمه اردیبهشت سال ۹۹ تا نیمه آبان ۱۴۰۰ در سالن‌های سینما یا سامانه‌های پخش آنلاین عرضه شده باشند، داوری می‌شوند.

معلم در پایان گفت: حضور هنرمندان در بیست و یکمین دوره جشن حافظ مشروط به ارائه کارت واکسیناسیون خواهد بود و این جشن با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۴۰۰،‏ ۱۴:۱۷

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir