قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / برگزاری نشست «چهار دهه روایت سینما از تحولات سیاسی دهه ۶۰»

برگزاری نشست «چهار دهه روایت سینما از تحولات سیاسی دهه ۶۰»

اکران ویژه فیلم سینمایی «ضد»، محصول سازمان سینمایی سوره، همراه با نشستی با موضوع «چهار دهه روایت سینما از تحولات سیاسی دهه ۶۰» چهارشنبه ۲۰ دی برگزار می‌شود.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط عمومی پروژه، همزمان با ادامه اکران فیلم سینمایی «ضد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، نشست «چهار دهه روایت سینما از تحولات سیاسی دهه ۶۰» به همت سازمان سینمایی سوره برگزار می‌شود.

این جلسه که با اکران ویژه فیلم سینمایی «ضد» همراه است، روز چهارشنبه ۲۰ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در سینمابهمن تهران برپا می‌شود و پس از نمایش اثر، میلاد دخانچی به عنوان میزبان و منتقد سینما، جواد موگویی مشاور تاریخی فیلم «ضد» و محمد رحمانی پژوهشگر تاریخ در میزگردی درباره بازنمایی تحولات سیاسی دهه ۶۰ در سینما صحبت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند با مراجعه به سایت گیشه ۷ بلیت خود را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

فیلم سینمایی «ضد» قصه نفوذ و انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و همچنین ترور ناجوانمردانه شهید بهشتی و ٧٢ تن از یارانش را برای مخاطب به تصویر کشیده است.

تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir