قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / بدهی سینماها به پخش کنندگان پرداخت می‌شود

بدهی سینماها به پخش کنندگان پرداخت می‌شود

با مساعدت سازمان سینمایی، بدهی سینماداران به پخش کنندگان پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی سازمان سینمایی، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی گفت: پیرو جلسات متعددی که در خصوص بدهی سینماداران به پخش کنندگان داشتیم این لیست نهایی شد که جمع آن شامل سینماهای سراسر کشور ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان می شود.

وی ادامه داد: این لیست امروز به صندق اعتباری هنر اعلام می شود و مقرر شد از طریق صندق اعتباری امید وام ۴ درصدی جهت تسویه حساب پخش کنندگان به سینماها پرداخت شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه سینماداران متعهد به پرداخت این بدهی می شوند ادامه داد: این پول باید به چرخه تولید برگردد تا برای دست اندرکاران سینما ایجاد شغل کند و زنجیره تولید تا اکران کامل شود.

وی با اشاره به فعالیت سمفا در سال جاری و عدم جلوگیری از انباشته شدن بدهی سینماداران گفت: قطعا با ساز و کار سمفا این بدهی ها مانند گذشته انباشته نخواهد شد.

۶ مرداد ۱۳۹۹،‏ ۱۶:۴۹

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir