قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / افزایش ۷۳ درصدی مخاطبان موزه سینما

افزایش ۷۳ درصدی مخاطبان موزه سینما

به گزارش مخاطبان هنر موزه سینما با افزایش ۷۳ درصدی تعداد بازدیدکنندگان در ۹ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به ایام مشابه سال گذشته، سال پر مخاطبی را از نظر استقبال علاقمندان پشت سر گذاشت.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، میزان افزایش بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از تالارهای موزه سینمای ایران نسبت به ۹ ماهه اول سال نود و هفت، ۷۳ درصد افزایش داشته است.
همچنین میزان فروش سالن‌های سینمای موزه نیز نسبت به همین مدت مشابه در سال گذشته با ۵۵ درصد افزایش فروش همراه است.
گفتنی است، تعداد رویدادهای مرتبط با سینما از جمله بزرگداشت پیشکسوتان، هفته‌های فیلم، همکاری در برگزاری برخی جشنواره‌های فیلم مربوط به تشکل ها و موسسات سینمایی، نشست‌های تخصصی، نمایش‌های ویژه، رونمایی فیلم‌ها و حضور هیات‌های داخلی و خارجی و… از تعداد ۲۸ مورد برنامه در سال ۹۷ به عدد ۷۱ برنامه در سال ۹۸ رسیده است.
یادآور می شود، رویکرد موزه سینما در برنامه‌ها و فعالیت‌های سال‌جاری با هدف ارتقاء سطح کمی و کیفی و جذابیت بیشتر نمایشگاه های موزه و همچنین همکاری موثر و مشارکت در فعالیت‌های گروه‌های غیردولتی و مستقل به خصوص حمایت از فیلمسازان جوان بوده است و از طرفی ارتقاء سطح تجهیزات فنی، رفاهی، رفع نقایص عمرانی و تاسیساتی در دستور کار قرار گرفته است.

در همین راستا به منظور شناخت تاریخ سینمای ایران و بهره برداری از امکانات موجود در مجموعه، ارتباط و دعوت از مدارس برای بازدید دانش آموزان و نمایش فیلم‌های روز و خاطره ساز کودک و برپایی کلاس درس سینما در نوبت صبح ایجاد شده است.

۳۰ دی ۱۳۹۸،‏ ۱۳:۲۴

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir