قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / سینما / اعضای هیئت امنای فارابی منصوب شدند

اعضای هیئت امنای فارابی منصوب شدند

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه اعضای هیئت امنای بنیاد سینمایی فارابی را منصوب کرد.

به گزارش مخاطبان هنر؛ از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در احکامی جداگانه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، علیرضا مختارپور، جواد اوجی، مجید شاه‌حسینی، محسن مهاجرانی، میثم نیلی و حسین کرمی را به عنوان اعضای هیئت امنای بنیاد سینمایی فارابی منصوب کرد.

اعضای هیئت امنای فارابی منصوب شدند

در متن این احکام آمده است: «به استناد ماده دوم اساسنامه بنیاد سینمایی فارابی به موجب این حکم به‌عنوان عضو هیئت امنای بنیاد سینمایی فارابی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و تعامل با اعضای هیات امنا در پیشبرد امور موفق و موید باشید.»

بنیاد سینمایی فارابی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در خرداد ۱۳۶۲ تاسیس شد. در اساسنامه بنیاد سینمایی فارابی این مؤسسه چنین معرفی شده است: بنیاد سینمایی فارابی سازمانی است غیردولتی و غیرانتفاعی که تحت نظارت وزارت ارشاد اسلامی به عنوان یکی از بازوهای اجرایی سیاست‌ها و جهت‌گیری‌های فرهنگی، هنری امور سینمایی کشور اداره می‌شود.

اکنون مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی است.

تاریخ انتشار:۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir