قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / تئاتر / پیام وزیر ارشاد در آستانه روز ملی هنرهای نمایشی؛ یک گرامیداشت برای آنانی که زندگی‌شان با صحنه پیوند خورد

پیام وزیر ارشاد در آستانه روز ملی هنرهای نمایشی؛ یک گرامیداشت برای آنانی که زندگی‌شان با صحنه پیوند خورد

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه فرا رسیدن روز ملی هنرهای نمایشی پیامی را منتشر کرد.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه فرا رسیدن روز ملی هنرهای نمایشی پیامی را منتشر کرد.

در متن پیام سید عباس صالحی آمده است:

«اهالی هنر نمایش در چهار سال اخیر مطابق با تقویم رسمی، در هفتمین روز فروردین روز ملی هنری را گرامی می‌دارند که قرین بین‌المللی آن عمری ۵۹ ساله دارد. گرامیداشتی برای از یاد نبردن و به یادآوردن آنان که زندگی‌شان با کلمات و جان‌بخشی به آن بر صحنه نمایش، پیوند خورده است.

پاسداشت نمایش‌سازان و تماشاچیان آن‌ها، این‌بار اما نه با در کنار هم بودن که در سینه فردفرد آنان و دیگرانی که از بساط دغدغه بیماری به‌ناگزیر گسترش یافته در جهان، اندوهگینند، برگزار خواهد شد. اندوهی که در پی یافتن امیدی بر پایانش هستیم و واقع شدن روز اهالی نمایش که امکان اندیشیدن به گونه‌ای جز آن‌چه گمان می‌کنیم را بر صحنه مجسم می‌کنند با بهارِ طبیعت که همواره و در هر حال فرخندگی می‌بخشد، به فال نیک می‌گیریم.

این روز ارجمند بر اهالی نمایش و دوست‌دارانشان گرامی باید. امید که جان پاک‌شان از گزند اندوه در امان باشد.»

۶ فروردین ۱۳۹۹،‏ ۱۶:۱۸

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir