قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره تئاترفجر / هیات انتخاب رادیو تئاتر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند

هیات انتخاب رادیو تئاتر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند

جهانشاه آل محمود، فریبا متخصص و میرطاهر مظلومی مسئولیت انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را برعهده گرفتند.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از دبیرخانه سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، آثار بخش رادیو تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را هیاتی متشکل از جهانشاه آل محمود، فریبا متخصص و میرطاهر مظلومی انتخاب می‌کنند.

جهانشاه آل محمود متولد ١٣٣٩ و فارغ التحصیل فیلمنامه از دانشگاه هنر است. وی تجربه ۳۷ سال نویسندگی و سردبیری نمایش‌های رادیویی، نگارش بیش از ۲۰۰ نمایشنامه، کارشناسی فیلمنامه شبکه پنج سیما، کارشناسی طرح و برنامه شبکه سه سیما و عضویت در شورای فیلمنامه موسسه صبا و… را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

فریبا متخصص متولد ۱۳۴۰ در بروجرد بازیگر تئاتر، سینما، نمایش‌های رادیویی و تلویزیون است. وی کار هنری خود را از سال ۱۳۶۰ با تئاتر آغاز کرد و در سال ۷۰ به تلویزیون آمد. بازی در سریال‌های «به کجا چنین شتابان»، «تولدی دیگر»، «چشم به راه»، «به دنیا بگویید بایستد»، «در چشم باد» و… از جمله آثار این هنرمند است.

میرطاهر مظلومی متولد ۱۳۵۳ در تهران بازیگر تئاتر، نمایش‌های رادیویی، تلویزیون، سینما و صداپیشه است. وی بازی در فیلم سینمایی متعدد از جمله «رستاخیز»، «به نام پدر»، «وقتی همه خوابیم»، «زمهریر» و…، سریال‌های تلویزیونی «روزگار قریب»، «مدار صفر درجه»، «تا ثریا»، «پدرخوانده» و نمایشنامه‌های رادیویی متعدد و صداپیشگی آثار سینمایی را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از این امین رهبر نیز به عنوان مدیر این بخش معرفی شده بود.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

۱۰ آذر ۱۳۹۸ – ۱۴:۰۷

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir