قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / اخبار جشنواره فیلم فجر / قدردانی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینما از دبیر جشنواره ملی فیلم فجر

قدردانی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینما از دبیر جشنواره ملی فیلم فجر

کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران طی بیانیه ای از ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره ملی فیلم فجر برای در نظر گرفتن برنامه تجلیل از ابراهیم حقیقی قدردانی کرد.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران، کانونطراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران طی بیانیه ای از ابراهیم داروغه زاده دبیر سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجربرای برگزاری برنامه تجلیل از ابراهیم حقیقی قدردانی کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:
«دبیر محترم سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر
جناب آقای داروغه زاده
کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران به خود می بالد که یکی از پیشکسوتانِ عرصه هنر که خود از بنیانگذاران این کانون است، در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر مورد تقدیر قرار می گیرد.
بدینوسیله برای استاد ابراهیم حقیقی، پرچمدار و یاورِ همیشگیِ کانون، تندرستی و بهروزی و برای جنابعالی توفیقِ در پیشبرد اهدافِ اندیشمندانه تان را آرزومندیم.
شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران سینمای ایران»
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ – ۰۹:۳۶

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir