قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / تئاتر / رایزنی درباره نحوه برگزاری جشنواره‌های تئاتری

رایزنی درباره نحوه برگزاری جشنواره‌های تئاتری

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی طی نشست‌هایی درباره بهره‌گیری از امکانات نهادها برای برگزاری رویدادهای تئاتری سال جاری گفتگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در دو نشست مستقل با محسن حدادی مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید مجتبی تقوی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت متروی تهران دیدار کرد و در ارتباط با بهره‌گیری از امکانات این دو نهاد درباره برگزاری رویدادهای تئاتری سال جاری گفتگو کرد.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی در دیدار با معاون اجتماعی و فرهنگی شرکت متروی تهران گفت: مترو تهران روزانه بیش از ۹۰۰ هزار تن از شهروندان را در سطح شهر جابه‌جا می‌کند و از قابلیت و امکانات خوبی برای ترویج فرهنگ و هنر برخوردار است، می‌توانیم از آنها برای فرهنگ‌سازی در حوزه هنرهای نمایشی بهره برداری کنیم.

افزود: امیدواریم با تعاملی که با امور فرهنگی و اجتماعی شرکت مترو تهران صورت گرفته، بتوانیم شاهد استفاده درست از ظرفیت‌های این مجموعه برای تبلیغات در فضای داخلی ایستگاه‌ها و فضای داخلی قطارهای شهری برای اکران اعلان ها، تیزر و آنونس های تبلیغاتی تئاتر در طول سال، به ویژه ایام برگزاری جشنواره تئاتر فجر و عروسکی باشیم.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی گفت: فضای پلازای مترو میدان ولیعصر با توجه به نزدیکی به شریان اصلی تئاتر کشور از قابلیت و امکانات خوبی برای بهره برداری به نفع تئاتر برخوردار است؛ امیدوارم بزودی شرایط برگزاری نمایش‌های خیابانی در این مکان به ویژه در ایام فراگیری بیماری کرونا فراهم شود.

بصیرت همچنین درباره اهمیت گالری‌های مترو به ویژه ایستگاه تئاتر شهر گفت: با تعاملی که با شرکت مترو تهران صورت گرفته است، امیدوارم بزودی شاهد برپایی نمایشگاه عکس‌ها و پوسترهای تئاتر در گالری‌های ایستگاه مترو تئاتر شهر باشیم.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی همچنین در دیدار با محسن حدادی مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر ضرورت بهره‌گیری وزارتخانه متبوع از فرصت تبلیغاتی جشنواره‌های سال جاری تاکید کرد و همراهی حدادی را در جهت تعامل با ارگان‌های دولتی دیگر خواستار شد.

با توجه به نزدیکی زمان برگزاری دو جشنواره تئاتر فجر و جشنواره تئاتر عروسکی، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی قصد دارد در دیدار با مدیران سایر نهادهای دولتی و خصوصی زمینه‌ای را برای تعامل این نهادها با رویدادهای تئاتری کشور فراهم کند.

تاریخ انتشار:۱۲ دی ۱۳۹۹،‏ ۱۶:۰۲

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir