قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / تئاتر / رئیس سازمان صدا و سیما: رضا خوشنویس «هزاردستان» را هیچ‌گاه مردم از یاد نمی‌برند

رئیس سازمان صدا و سیما: رضا خوشنویس «هزاردستان» را هیچ‌گاه مردم از یاد نمی‌برند

رئیس سازمان صدا و سیما با حضور در منزل زنده یاد جمشید مشایخی به همسر، فرزندان، همکاران و بستگانش درگذشت این چهره ماندگار عرصه فرهنگ و هنر را تسلیت گفت.

به گزارش مخاطبان هنر به نقل از روابط عمومی سازمان صدا و سیما، عبدالعلی علی عسکری با اشاره به نقش های اثرگذار استاد مشایخی در سینما، تئاتر و تلویزیون افزود: حضور در بیش از ۱۴۰ اثرفاخر سینمایی و تلویزیونی نشان دهنده توانمندی و اثرگذاری این هنرمند برجسته است.

رئیس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: نقش‌هایی همچون رضاخوشنویس در مجموعه تلویزیونی هزار دستان یا کمال الملک در فیلم سینمایی کمال الملک را هیچ‌گاه مردم از یاد نمی‌برند و همواره در ذهن‌ها ماندگار است.

در پایان همسر زنده یاد مشایخی با تقدیر از حضور رئیس رسانه ملی و توجه سازمان صداوسیما به این هنرمند در دوره‌های مختلف به ویژه در دوره بیماری این هنرمند فقید، تشکر کرد.

تاریخ انتشار:۱۴ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۶

درباره ی پایگاه خبری مخاطبان هنر

پایگاه خبری مخاطبان هنر افتخار دارد از طریق مخاطبان خود از اخبار و رویدادهای تئاتر و سینما مطلع شود . این رسانه تخصصی همچنین از نظرات و پیشنهادات سازنده مخاطبان خود استقبال می کند. پل های ارتباطی تماس با ما به این شرح است: پست الکترونیکی پایگاه خبری مخاطبان هنر: info@mokhatabanehonar.ir